Minden cég, szervezet arra törekszik, hogy hírnevével olyan erkölcsi tőkét képviseljen, mely a konkurenciával, versenytársaival szemben is mérhető gazdasági előnyöket biztosít.
Egy cég pozitív megítélését növeli, ha minőségközpontú tevékenysége mellett egyedi programokat, szolgáltatásokat biztosít partnerei, vevői, munkatársai számára. Imázsuk szempontjából minden cégnek előnyös, ha kulturális, szórakoztató program keretein belül kommunikál célközönségével, és összehozza a családokat, ezzel képviselve értékeket.
A fesztiválunk célközönsége aktív, fizetőképes, 25-60 év közötti korosztály, akik fogyasztási szempontból nyitottak az új, változó trendekre.
Legyen Ön is részese a Sobri Jóska Kalandpark – Hősképző Családi fesztiválnak, mely kiszakítja az embereket a hétköznapokból, és igazi értékeket képvisel!
Augusztus 22. megnyílik a HŐSKÉPZŐ a Sobri Jóska Kalandparkban, ahol mindenki HŐSSÉ válhat.
Zene, játék, tudás és sport, Földön, vízen, levegőben!
A rendezvény bemutatása
A Hősképző Fesztivál célja, hogy megmutassa a gyermekeknek, családoknak és minden felnőttnek, hogy egy kis odafigyeléssel, tudatossággal mindenki igazi hőssé válhat, aki vigyáz a környezetére, egészségesen és tudatosan él, ezzel megalapozva sikeres, valódi értékeket képviselő jövőjét.
A Sobri Jóska Bakonyi Kalandpark Magyarország legnagyobb, legbiztonságosabb, legmegbízhatóbb élményközpontja, mely bizonyítottan minden családot elvarázsol.
Veszprémtől 26 km-re fekszik, csodálatos környezetben, mely tökéletes világot ad, hogy igazi Hőseink születhessenek, akik minden akadályt legyőznek.
A szuperhős képző napunk lényege, hogy cégünk, az EccoBrand Holding a résztvevő gyerekeknek tartson egy nyárzáró – évnyitó, tudatosságra nevelő napot, ami már fél lábbal az iskolakezdésbe vezeti őket át és hasznos dolgokra tanítja őket állomásonként.
Kalandos feladatok megoldása várja a kicsiket és a nagyokat is, egész családot. Állomásról állomásra haladva ismerkednek meg főbb témáinkkal. Az állomások különböző témákból állnak: egészséges életmód, sport, szórakozás, játék, környezetvédelem, fenntarthatóság, tudatosság.
A gyermekek és az ifjúság környezetvédelmi nevelését kiemeljük a szülőknek útmutatásokkal, ötletekkel, praktikákkal.
Emellett további rendezvények tarkítják a Hősképző Fesztiválunkat:
- Fotó és rajzpályázat, dalverseny (a végén díjazás!)
- Közös tornával egybekötött életmód tanácsadás
- Tánc oktatás kicsiknek nagyoknak
- Veszélyes hulladékgyűjtő verseny 4 próbával
- Ügyességi kalandtúra
A különlegessége rendezvényünknek, hogy egész nap, Gájer Bálint segíti a gyermekeket.
Nem véletlen választásunk, hiszen nem csak az SOS Gyermekfalu Nagykövete, és ezáltal igazi hős, hanem életútja is példamutató sok gyermek számára!
Az est végén pedig: Gájer Bálint lemezbemutató koncert!
A szuperhős képző napunkat megelőzi egy szakmai nap is, melyen csapatépítő tréningek, előadások, egészségügyi termékbemutatók kerülnek megrendezésre, többek között a forradalmian új Safe Lasert lehet majd kipróbálni.
Hősképző Fesztivál Média
A fesztivál nem csak saját csatornáin keresztül éri el a célközönséget, hanem országos médiában is szerepel.
Saját csatornáink:
Saját honlapunk | Sobri Jóska Kalandpark honlapja | Gájer Bálint weblapja |
---|
Facebook oldalainkon, melynek összes látogatottsága eléri a 60.000 főt.
Sobri Jóska Kalandpark Facebook oldala | Gájer Bálint Facebook oldala |
---|
Közösen kialakítottunk egy saját, több ezer főt számláló hírlevél adatbázist, amelynek tagjai, folyamatosan frissülő, hírlevélben kap tájékoztatást az aktuális hírekről, eseményekről, aktivitásokról.
Továbbá eseményünkről folyamatosa tájékoztatást adnak híres bloggereink, újságíróink különböző fórumokon.
Média megjelenésünk tévében, rádióban, interneten és újságban, valamint a rendezvény előtt egy hónappal sajtótájékoztatón történik. /Tv2, RTL Klub, ATV, Petőfi Rádió, MTVA…/
Együttműködési ajánlat:
450.000 Ft-os szponzorálásért: Állomás szponzor | kedvezményes kitelepülési lehetőség 50% | Szórólapokon, plakátokon, jegyeken való logós megjelenés. 1 db molinó kihelyezése, valamint médiahirdetésekben a céglogó feltüntetése. Online kampány közös játékokkal. |
---|---|---|
800.000 Ft felett szponzorálásért: Állomás szponzor | ingyenes kitelepülési lehetőség | Szórólapokon, plakátokon való lógós megjelenés, 2 db molinó kihelyezése, médiahirdetésekben logó feltüntetése. Bemutató lehetőség, ehhez helyszíni stand biztosítása. Online marketing kampányok és közös játékok, lehetőséget kap a cég a kitelepülésre állomás szponzorként. Személyzetet is biztosítunk külön média figyelem. |
1.500.000 Ft-os szponzorálásért: a 2 napos rendezvény névadó szponzora az lehet, aki a legtöbb pénzt kínálja fel a közös sikerekért. + állomás szponzor + éves közös kampány +Roadshow | Ingyenes kitelepülési lehetőség VIP szektor a kiemelt vendégei részére. | Szórólapokon, plakátokon való lógós megjelenés, 4 db molinó kihelyezése, média hirdetésekben logó megjelenítés. Közös online kampányok, werkfilm készítés, 1 éven keresztül ez lesz a következő évi rendezvény sajtó és promóciós anyaga, tehát a következő kampányban is szerepet kap a cég, éves megjelenéssel, hírveréssel. YouTube-onmegjelenő promócióba, GájerBálint werkfilmekben is megjelenik. Egy 30 perces fél playback fellépés. Gájer Bálinttal ajánlás, videó és hangfelvétel lehetősége a szponzorn termékével. |