A témablokk célja:
A munkahelyi vezetők kommunikációs képességének, készségeinek fejlesztése, a szervezeten belüli horizontális és vertikális kommunikáció javítása. A programok során a résztvevő megismeri a vezetői szerepeknek megfelelő hatékony kommunikációs módszereket és a gyakorlatban ki is próbálja. A gyakorlati tapasztalatokat a napi munkájába beépítve javítja a mindennapi vezetői munka eredményességét.
"Akadályok nélkül nincs siker. Győzelem ugyanis csak rengeteg küzdelem és számtalan kudarc után következhet. Minden küzdelem, minden kudarc erősít téged és jártasságodat. Bátrabbá és kitartóbbá tesz, és javítja képességeidet és önbizalmadat. Az akadály tehát valójában bajtársad, aki mindennap arra kényszerít, hogy egyre jobb légy." – Og Mandino
Vezetői hatékonyság | 1-4 témablokk |
---|---|
Személyes hatékonyság | 5 témablokk |
Személyközi hatékonyság | 6-7 témablokk |
Ügyfélkapcsolati -értékesítése hatékonyság | 8-9 témablokk |
A meggyőző vezető
A kiváló vezető kommunikációs eszközei
A témablokk célja: A munkahelyi vezetők kommunikációs képességének, készségeinek fejlesztése, a szervezeten belüli horizontális és vertikális kommunikáció javítása. A programok során a résztvevő megismeri a vezetői szerepeknek megfelelő hatékony kommunikációs módszereket és a gyakorlatban ki is próbálja. A gyakorlati tapasztalatokat a napi munkájába beépítve javítja a mindennapi vezetői munka eredményességét.
A vezető eszköztára
Vezetői szerepkörökből adódó feladatokhoz kapcsolódó módszerek, eszközök, technikák és gyakorlati alkalmazásuk.
A témablokk célja: A résztvevők a képzések során tanult és a helyzetgyakorlatokban kipróbált módszerek és technikák alkalmazásával növelni tudják csapatuk eredményességét, és sikeresebb vezetővé válnak. A képzés eredményeképpen ki tudják alakítani a személyiségükhöz, feladatukhoz igazodó legalkalmasabb vezetői stílust, képesek tudatosan és eredményesen alkalmazni a rendelkezésükre álló vezetői eszközöket.
Szervezeti csúcsteljesítmény
Teljesítménymenedzsment a gyakorlatban
A témablokk célja: A résztvevő vezetők a korszerű teljesítménymenedzsment eszköztárának megismerésével és tréning-helyzetgyakorlatok tapasztalatainak alkalmazásával kiegyensúlyozott, növekvő teljesítményt érnek el az általuk vezetett szervezeten belül. A képzési program különös hangsúlyt fektet arra, hogy a teljesítmény főbb összetevői, célok a kompetenciák és a motivációk, összhangban legyenek egymással.
Olajozott gépezet
Szervezetmenedzsment a hatékony, eredményes működés érdekében
A témablokk célja: A résztvevők frissíthetik és a szervezet előtt álló feladatoknak megfelelően kiegészíthetik elméleti és gyakorlati menedzsmentismereteiket. Megismerik és speciális helyzetgyakorlatokon keresztül is gyakorlatban alkalmazni tudják a vállalati folyamatok menedzselésének módszertanát, technikáit. A képzési program nagy hangsúlyt fektet a különböző menedzsment-irányok összehangolására, szinergikus működésére.
Magamból a legjobbat
Személyes és üzleti hatékonyság növelése
A témablokk célja: A résztvevők önismeretük, önszervezésük gyakorlatorientált fejlesztésén keresztül növelik személyes hatékonyságukat. Munkahelyi teljesítményük és magánéleti életminőségük egyaránt javul. A résztvevők felismerik a stressz-állapotok kezdeti jellemzőit,
Értsünk szót!
A kommunikáció hatékonyságának fejlesztése
A témablokk célja: A résztvevők a képzési folyamat végére megismerik és a helyzetgyakorlatokon tapasztalataira építve alkalmazni tudják a hatékony és meggyőző kommunikáció eszközeit, javul az önérvényesítési képességük. A képzési blokk fejlesztési elemei során különös hangsúlyt fektetünk arra, hogy a résztvevők a meglévő tudásukat és készségeiket felhasználva építsék be az új ismeretekkel mindennapjaikba.
Konfliktusból szinergia
Konfliktusok konstruktív kezelése, az együttműködés hatékonyságának fejlesztése
A témablokk célja: A résztvevők a képzési folyamat végére megismerik és a helyzetgyakorlatokon tapasztalataira építve alkalmazni tudják a hatékony és meggyőző kommunikáció eszközeit, javul az önérvényesítési képességük. A képzési blokk fejlesztési elemei során különös hangsúlyt fektetünk arra, hogy a résztvevők a meglévő tudásukat és készségeiket felhasználva építsék be az új ismeretekkel mindennapjaikba.
Szervezeti arcfelvarrás
A szervezet „arca”: a hatékony ügyfélkapcsolat
A témablokk célja: A résztvevő munkatársak attitűdformáláson és helyzetgyakorlatokkal megerősített módszertani fejlesztésen esnek át. Ezáltal nagymértékben javul az ügyfélkiszolgálás színvonala, ami jótékonyan hat az ügyfelek lojalitására, és ez a szervezet eredményességének növekedéséhez vezet.
Sales performance
Az értékesítési teljesítmény és eredményesség hatékonyságának növelése
A témablokk célja: Növekszik a szervezet értékesítési hatékonysága, üzleti eredményessége a szervezetben meglévő értékesítési potenciálok feltárásával és felhasználásával. Mindezt a szükséges attitűd kialakítása, a módszertani, technikai módosítások megismerése, és a helyzetgyakorlatok mindennapi gyakorlatba ültetése teszi lehetővé.